کیمدی چیه؟

10:28 1403/04/29 - ali ali

بعد از کمی تحقیقات درباره کیمدی مطلبی رو آماده کردم تا باهم درباره کیمدی و بیزنسی که در جریانه و.... براتون توضیح بدم

کانسب یا موضوع کیمدی چیه؟

در خارج از کشور بازی به نام پوکمان جهان رو ترکونده و بازی پوکمان یک بسته کارتی که درش شخصیت های حیونی شکل مختلف قرار داره که هرکدوم یک استس و نابر خواص خودشون دارن،این استس و نابر ها تاثیر بر ارزش اون کارت ها دارن و براساس ارزش اون کارت اون کارت با قیمتی عادلانه خرید و فروش میشه؛مثلا یک کارتی به نام پکوجو وجود داره که یک میلیون دلار ارزش داره. کیمدی هم از همین موضوع استفاده کرده اما با یک بازار خراب و بی قانون،ولی در هر صورت کیمدی یک ویژگی مخصوصی رو هم به شما میده مثلا شما میتونید کارت دریافتیون رو وارد اپلیکشن مخصوص کارت های کیمدی کنید و باهاش بازی کنید.

 

بازار کیمدی چقدر بده؟

بازار خرید و فروش کیمدی بی در و پیکر و بسیار بده چرا که نبود استس و نابر درست حسابی و علام نکردن سازنده ها یک آمار مشخص قیمت یا همون نرخ،بعضا شما کیمدی هایی با استس ادونس رو میتونید به قیمت ده هزار تومن خریداری کنید اما از اون طرف میتونید مسی رو با هشتاد و نه نابر به قیمت چهارصد هزارتومن خرید و فروش بکنید؛ این قمیت گذاری های عشقی و دلی باعث شده هرکسی بدون توجه به ارزش اون کارت فقط تحت انوان:کیمدی بسته ده تایی اون کارت هارو به قیمت چهارصد و.... قرار بده.

 

اما راه حل این موضوع چیه؟

حالا کیمدی هزینه زیادی برای تبلیغات.... کرده بهتر یک بازار داغ خرید و فروش رو هم راه اندازی کنه تا مثل پوکمون این کارت هم تو ایران ارزش پیدا کنه،و تنها راه حل این مشکل اینکه سازنده ها براساس قیمت هر بسته و بر وزن هزینه چاپ کارت به همراه ارزش نابر و استس مربوط به اون کارت یک نرخ مناسب خرید و فروش را تایین کنند تا همه بتونند خریداری کنند.